Expert Juridic /Serviciul Resurse Umane în cadrul ADR ,,Centru’’

Obiectivul postului:

  • Aplicarea dispozitiilor legale si regulamentare in Agentie privind Managementul Resurselor Umane;
  • Organizarea si derularea operatiunilor de administrare de personal (contracte individuale de munca, etc);
  • Intocmirea fomularelor de desfacere a contractului individual de munca (propuneri de decizie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
  • Intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare;

Cerinte educationale :

  • Studii superioare de lunga durata, in domeniul juridic ;
  • Experienta
  • Vechimea in munca de 3 ani;
  • Experienta in domeniul resurselor umane constituie un avantaj;


Competentele postului

  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Cunoastere operare calculator (operare : Word, Excell, Access, si alte programe operationale);


Abilitati,calitati si aptitudini necesare

  • Capacitate de a lucra in echipa,
  • Abilitati de comunicare;
  • Capacitate de analiza si sinteza,de evaluare si interpretare a unui volum mare si diversificat de informatii;

Documentele necesare (Scrisoare de intentie, Curriculum Vitae,Copie Carnet de Munca)

Concursul va avea 4 sectiuni:

  • Verificarea conformitatii administrative, a eligibilitatii documentelor solicitate si selectarea personalului care corespunde profilului postului;
  • Interviu – membrii comisiei de concurs;
  • Proba scrisa/orala de limba engleza;
  • Proba practica de operare pe calculator

Persoanele interesate sunt rugate s? transmit? CV-ul, scrisoarea de inten?ie ?i copie dup? cartea de munc? la num?rul de fax 0258/818613 sau prin po?t? la sediul din Pia?a Consiliul Europei nr. 32D pâna la data de 15. 04. 2008, orele 14.00

Persoanele selectate in urma evaluarii CV-urilor vor fi contactate in vederea parcurgerii celorlalte etape din cadrul concursului.

In vederea desfasurarii interviului participantii vor consulta o bibliografie orientativa specifica domeniului dezvoltarii regionale si domeniului specific de activitate.