Cel mai bun si eficient produs de comunicare identificat in Regiunea Centru

”Suntem in Regiunea Centru, Transilvania,”the land beyond the forest”, sau, cum i se mai spune, gradina Muntilor Carpati. Un taram misterios din Romania, pazit de crestele muntilor Carpati, acoperit de paduri si strabatut de ape tamaduitoare. Aici, in Regiunea Centru, romanii, sasii si maghiarii, dar si alte nationalitati, convietuiesc de mii de ani. Aici e casa noastra, Sibiu, Mures, Alba, Covasna, Harghita si Brasov, adica Regiunea Centru”. Astfel a reusit sa atraga atentia filmul despre Regiunea Centru, prezentat de catre ADR Centru, sa cucereasca audienta si sa prezinte rezultatele proiectelor implementate prin Programul Regio, celor circa 100 de reprezentanti ai autoritatilor publice din Romania, din mass media, dar si din alte institutii, ministere sau centre de informare din tara.

Prezentarea acestui instrument de comunicare a avut loc in cadrul Forumului Comunicatorilor Regio, eveniment ce s-a desfasurat la Mamaia, Constanta. Aflat la a IV-a editie, Forumul Comunicatorilor Regio a fost organizat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Management a Programului Operational Regional, in perioada 26 – 28 iunie. Evenimentul a reunit, timp de trei zile, reprezentanti ai administratiei publice locale, ai mediului privat, ONG-uri si mass-media, dar si reprezentantii ADR Centru si ai celorlalte Agentii pentru Dezvoltare Regionala din tara, precum si din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice. Prezentarea Regiunii Centru si a rezultatelor obtinute la nivel regional a avut loc imediat dupa prezentarea Programului Operational Regional la nivel national. Pe toata perioada de desfasurare a Forumului, participantii au avut ocazia sa afle care sunt cele mai utile instrumente de comunicare si promovare in ceea ce priveste programul Regio.

”Prin intermediul acestui eveniment, atat noi, cat si ceilalti membri ai retelei de comunicatori Regio din Regiunea Centru, am prezentat modul in care am promovat programul si brand-ul Regio in comunitatile in care ne desfasuram activitatea. Se pot vedea peste tot in Regiunea Centru, in fiecare judet, panourile Regio sau alte elemente vizuale care indica infrastructura rutiera reabilita din fondurile programului, echipamentele achizitionate prin proiecte, scoli, camine sau cladiri ridicate, extinse sau modernizate. Alaturi de ADR Centru, Primaria Toplita si-a prezentat proiectele si masurile de informare si publicitate utilizate pentru promovarea proiectelor si a rezultatelor obtinute a nivel de oras. Muncim cu totii in acest program si, incetul cu incetul, observam cu totii infrastructura imbunatatita si beneficiile atrase din aceste fonduri”, a declarat Simion Cretu, director general ADR Centru.

Pentru a veni in sprijinul membrilor retelei, organizatorii au oferit celor prezenti si ocazia de a cunoaste noi metode de promovare si informare utile prin participarea la ateliere de lucru pe teme precum: filmul interactiv ca mijloc de promovare pentru proiectele Regio, constructia logo-ului si a sloganului, ca elemente-cheie ale unei campanii de promovare, strategia si planul de comunicare pentru proiectele Regio. Aceste ateliere au fost sustinute de specialisti in domeniu, premiati la concursuri internationale sau renumite la nivel national.
Daca doriti sa urmariti filmul de prezentare al Regiunii Centru puteti accesa link-ul: http://www.youtube.com/watch?v=pkR3o_pqYY8&feature=youtu.be